Пошуковий запит: (<.>A=Костіна В$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 19
Представлено документи з 1 до 19
|
1. |
Костіна В. В. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до формування духовно-моральних цінностей дезадаптованих дітей [Електронний ресурс] / В. В. Костіна // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2013. - Вип. 29. - С. 244-250. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2013_29_42
|
2. |
Костіна В. Г. Нові гібридні інгібітори РНК-полімерази фага Т7: синтез, докінг та скринінг in vitro [Електронний ресурс] / В. Г. Костіна, Л. Г. Пальчиковська, М. О. Платонов, О. В. Васильченко, Н. А. Лисенко, І. В. Алексєєва // Український біохімічний журнал. - 2012. - Т. 84, № 5. - С. 38-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/BioChem_2012_84_5_6 За допомогою розробленого методу синтезу одержано низку нових гібридних сполук, трициклічні фрагменти яких представлені акридоном, тіоксантоном та феназином, а біциклічні - такими азолами як бензимідазол, бензотіазол та бензоксазол. Скринінг одержаних похідних у модельній системі транскрипції ДНК-залежної РНК-полімерази фага Т7 (РНКП Т7) виявив три ефективні інгібітори синтезу РНК із показником IC50 8,9, 5,7 та 19,8 мкМ. Методом молекулярного докінгу на моделі каталітичної кишені транскрипційного комплексу РНКП Т7 встановлено спосіб взаємодії синтезованих сполук із мішенню. Сітка зв'язків ліганду з консервативними амінокислотними залишками рецептора утворюється за рахунок Н-зв'язків та <$E pi>-взаємодії з іоном Mg<^>2+. Важливою структурною характеристикою, необхідною для прояву високої активності, є планарна геометрія гібридних молекул, що реалізується завдяки внутрішньомолекулярним Н-зв'язкам.
|
3. |
Пальчиковська Л. Г. Конструювання інгібіторів транскрипції на основі N-ариламідів 9-метил- та 9-метоксифеназин-1-карбонових кислот [Електронний ресурс] / Л. Г. Пальчиковська, О. В. Васильченко, М. О. Платонов, В. Г. Костіна, Н. А. Лисенко, І. В. Алексєєва, Д. М. Говорун, А. Д. Швед // Український біохімічний журнал. - 2011. - Т. 83, № 2. - С. 65-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/BioChem_2011_83_2_10 Розроблено зручний метод синтезу і одержано дві серії N-ариламідів 9-метил- та 9-метоксифеназин-1-карбонових кислот. На моделі каталітичної кишені транскрипційного комплексу РНК-полімерази бактеріофага Т7 (РНКП Т7) за методом молекулярного докінгу показано спосіб взаємодії синтезованих сполук із мішенню (рецептором). Визначено ключові міжмолекулярні зв'язки ліганд-рецептор. Вони реалізуються за рахунок різних типів нековалентних взаємодій з низкою консервативних амінокислотних залишків, що беруть участь у впізнаванні вхідного нуклеотиду, каталітичному акті синтезу РНК, а також у стабілізації РНК:ДНК гібриду на ранніх стадіях транскрипції. In silico одержані дані свідчать про достатню афінність лігандів до рецептора і дозволяють спрогнозувати їх здатність інгібувати функціонування транскрипційного комплексу РНКП Т7, що узгоджується з попередніми експериментальними результатами. Первинне тестування в модельній транскрипційній системі РНКП Т7 демонструє достовірне пригнічення синтезу РНК in vitro досліджуваними сполуками за концентрації 25 мкг/мл (~ 80 мкМ).
|
4. |
Костіна В. В. Теоретичні аспекти професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів до роботи з дезадаптованими дітьми та молоддю [Електронний ресурс] / В. В. Костіна // Проблеми інженерно-педагогічної освіти. - 2012. - № 36. - С. 205-209. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pipo_2012_36_38 Розкрито зміст підготовки майбутніх соціальних педагогів до роботи з дезадаптованими дітьми та молоддю за умов професійно спрямованого освітнього середовища. Проаналізовано сутність поняття «дезадаптація». Виділено особливості роботи соціального педагога з дезадаптованими дітьми та молоддю.Раскрыто содержание подготовки будущих социальных педагогов к работе с дезадаптированными детьми и молодежью в условиях образовательной среды, проанализирована сущность понятия «дезадаптация». Выделены особенности работы социального педагога с дезадаптированными детьми и молодежью.In the article maintenance of preparation of future social pedagogues to work with disadapted children and youth in the educational environment and the essence of concept «disadaptation» are analyzed. The features of work of social pedagogues with maladjusted children and youth are clarified.
|
5. |
Костіна В. В. Особливості підготовки майбутніх соціальних педагогів до проектування виховуючого середовища [Електронний ресурс] / В. В. Костіна // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2013. - Вип. 33. - С. 221-227. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2013_33_38
|
6. |
Васильченко О. В. Оцінка антибактерійної активності сполук-гібридів три- і біциклічних гетерооснов — інгібіторів синтезу РНК [Електронний ресурс] / О. В. Васильченко, Д. П. Єгоров, О. С. Маньковська, І. Г. Трунцева, С. М. Григор’єва, В. Г. Костіна, Л. Г. Пальчиковська // Біологія тварин. - 2013. - Т. 15, № 1. - С. 34-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bitv_2013_15_1_6 Оцінено антибактерійні активності гібридних сполук інгібіторів синтезу РНК та їх здатності зв'язуватися з ДНК. Антибактерійну активність сполук досліджено на клінічних штамах трьох бактерій - Staphylococcus aureus, Enterococcus faecalis і Pseudomonas aeruginosa та оцінено за ступенем гальмування росту тест-мікроорганізмів за допомогою методу двократних розведень у рідкому культуральному середовищі. Здатність до зв'язування гібридних сполук з ДНК досліджено за допомогою методу міграції НК у агарозному гелі. Виявлено концентраційно- та структурозалежну антимікробну дію бактерицидного характеру всіх використаних сполук щодо грампозитивних патогенних мікроорганізмів. Найефективнішою виявилася сполука 6 [4-(1H-бензоксазол-2-іл)-10-тіоксантенон], яка пригнічувала ріст обох бактерій із значеннями мінімальної бактерицидної концентрації (МBC) 7,6 мкM. Показано, що сполуки 1 [1-(1Н-бензимідазол-2-іл)феназин], 2 [4-(1Н-бензимідазол-2-іл)-10Н-акридин-9-он] та 4 [4-(1Н-бензимідазол-2-іл)-10-тіоксантенон] зв'язуються з ДНК. Висунуто припущення, що саме ДНК-зв'язувальна здатність сполуки 2 може бути відповідальною за інгібування нею активності РНК-полімерази фагу Т7.
|
7. |
Костіна В. М. Корекція лікування та реабілітація хворих на хронічне обструктивне захворювання легень, поєднане з метаболічним синдромом [Електронний ресурс] / В. М. Костіна, В. О. Зюзін, Т. М. Зінченко // Наукові праці [Чорноморського державного університету імені Петра Могили комплексу "Києво-Могилянська академія"]. Серія : Екологія. - 2011. - Т. 152, Вип. 140. - С. 72-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npchdue_2011_152_140_19
|
8. |
Костіна В. М. Метаболічний синдром: методи діагностики та реабілітації [Електронний ресурс] / В. М. Костіна, В. О. Зюзін, Т. М. Зінченко // Наукові праці [Чорноморського державного університету імені Петра Могили комплексу "Києво-Могилянська академія"]. Серія : Екологія. - 2011. - Т. 152, Вип. 140. - С. 76-78. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npchdue_2011_152_140_20
|
9. |
Костіна В. Особливості професійної підготовки майбутніх фахівців соціальної сфери до роботи з дезадаптованими дітьми та молоддю [Електронний ресурс] / В. Костіна // Актуальні питання гуманітарних наук. - 2016. - Вип. 15. - С. 363-370. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apgnd_2016_15_45
|
10. |
Костіна В. В. Підготовка майбутніх фахівців соціальної сфери до формування здорового способу життя у дезадаптованих дітей та молоді [Електронний ресурс] / В. В. Костіна // Наукові записки [Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя]. Психолого-педагогічні науки. - 2016. - № 1. - С. 188-194. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzspp_2016_1_36
|
11. |
Костіна В. В. Підготовка майбутніх фахівців до створення виховного простору школи як умова профілактики дезадаптації учнів [Електронний ресурс] / В. В. Костіна // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. - 2017. - Вип. 144. - С. 61-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2017_144_17
|
12. |
Костіна В. В. Дидактичні умови професійної підготовки майбутніх фахівців соціальної сфери до роботи з дезадаптованою учнівською та студентською молоддю [Електронний ресурс] / В. В. Костіна // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2016. - Вип. 72(1). - С. 111-117. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2016_72(1)__24
|
13. |
Костіна В. В. Філософські аспекти професійної підготовки майбутніх фахівців соціальної сфери до профілактики дезадаптації учнів [Електронний ресурс] / В. В. Костіна // Педагогіка та психологія. - 2017. - Вип. 56. - С. 235-247. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2017_56_27
|
14. |
Костіна В. В. Теоретичні засади професійної підготовки майбутніх фахівців соціальної сфери до профілактики дезадаптації учнів [Електронний ресурс] / В. В. Костіна // Педагогіка та психологія. - 2017. - Вип. 57. - С. 112-125. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2017_57_14
|
15. |
Костіна В. В. Особливості професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів та соціальних працівників до профілактики дезадаптації учнів [Електронний ресурс] / В. В. Костіна // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2017. - Вип. 53. - С. 400-412. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2017_53_53
|
16. |
Костіна В. В. Особливості професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів та соціальних працівників до профілактики дезадаптації учнів із сімей вимушених переселенців із зони АТО [Електронний ресурс] / В. В. Костіна // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2017. - № 7(1). - С. 67-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2017_7(1)__9
|
17. |
Костіна В. В. Теоретична підготовка майбутніх фахівців соціальної галузі до профілактики дезадаптації учнів [Електронний ресурс] / В. В. Костіна // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2018. - Вип. 85. - С. 112-118. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2018_85_24
|
18. |
Костіна В. В. Практична підготовка майбутніх фахівців соціальної галузі до профілактики дезадаптації учнів: за результатами експерименту [Електронний ресурс] / В. В. Костіна // Засоби навчальної та науково-дослідної роботи. - 2018. - Вип. 50. - С. 21-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_zntndr_2018_50_4
|
19. |
Костіна В. В. Формування здорового способу життя майбутніх фахівців соціальної сфери засобами фізичного виховання [Електронний ресурс] / В. В. Костіна, Т. І. Гогіна // Інноваційна педагогіка. - 2021. - Вип. 38. - С. 160-163. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2021_38_33
|